Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łomży sp. z o.o. jest przede wszystkim przewoźnikiem świadczącym usługi komunikacji miejskiej na zlecenie Prezydenta. Realizujemy również usługi dodatkowe.
Główne obowiązki na stanowisku: Osoba na tym stanowisku zajmuje się głównie sprawdzaniem stanu technicznego podzespołów oraz elementów instalacji elektrycznej pojazdów samochodowych a także:
Główne obowiązki na stanowisku: bezpieczny przewóz pasażerów na liniach komunikacyjnych MPK, zgłaszanie zauważonych w czasie jazdy usterek i uszkodzeń pojazdu, informowanie pracowników dyspozytorni o wystąpieniu utrudnień na trasie, obsługa pasażera w tym: sprzedaż biletów, udzielanie informacji na temat obowiązujących ulg, regulaminów przewozu itp.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łomży sp. z o.o. pragnie zachęcić wszystkich pasażerów do korzystania z systemu dynamicznej informacji pasażerskiej, dostępnego na stronie lomza.kiedyprzyjedzie.pl oraz w aplikacji na urządzenia mobilne.
Informujemy, że bilety komunikacji miejskiej w Łomży można kupić zarówno w tradycyjnej, papierowej formie w punktach sprzedaży (aktualna lista punktów sprzedaży), jako bilet elektroniczny zapisany na Łomżyńskiej Karty Miejskiej (punkty doładowań: kasa MPK, kasa Urzędu Miejskiego) oraz przez internet za pomocą aplikacji mobilnych GoPay i MPay.
Szczegółowe informacje na temat form zakupu biletów MPK w Łomży sp. z o.o. można znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładce Aktualne Formy Zakupu Biletu.
Dodatkowo, na przystankach oraz w autobusach MPK (w formie plakatowej) umieszczona została lista punktów stacjonarnych prowadzących sprzedaż biletów MPK na terenie Łomży i Piątnicy.
Wszelkich informacji udziela Dyspozytor MPK tel. 216 03 35 – czynny całą dobę.