Już tylko 11 dni dzieli nas od 1 listopada, kiedy to mieszkańcy miasta, którzy ukończyli 60 lat będą mogli korzystać z przejazdów komunikacją miejską w granicach administracyjnych miasta bezpłatnie. Przypominamy, że aby było można skorzystać z ulgi niezbędne jest posiadanie Łomżyńskiej Karty Miejskiej z zakodowanym elektronicznym biletem wolnej jazdy dla seniora wydanym przez MPK. Posiadanie samej Łomżyńskiej Karty Seniora nie uprawnia do przejazdów bezpłatnych!
Zapraszamy wszystkie osoby, które jeżdżą „empekami” do jak najszybszego składania wniosków o wydanie biletu, aby już od 1 listopada spokojnie korzystać z ulgi.
Wnioski o wydanie biletów elektronicznych można składać w Centrum Współdziałania Społecznego, ul. Farna 1 lub w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacji ZB w Łomży, ul. Spokojna 9.
Razem z wnioskiem należy dostarczyć zdjęcie (w formie papierowej bądź elektronicznej), potwierdzenie rozliczenia podatku od osób fizycznych za 2016r. jako mieszkaniec Łomży (kopia pierwszej strony zeznania podatkowego z wpisanym łomżyńskim adresem zamieszkania lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego).
Aby uniknąć kolejek i kilkutygodniowego oczekiwania na wydanie biletu elektronicznego ( a tym samym brak możliwości korzystania z bezpłatnych przejazdów) zapraszamy Państwa do składania wniosków jak najszybciej.
Zarządzenie Prezydenta dotyczące bezpłatnych przejazdów dla Seniorów.