Informujemy, że od 1 czerwca 2019 r. zostaną wprowadzone zmiany w kursowaniu autobusów na liniach zamiejskich. Likwidacji ulegną kursy nierentowne o minimalnym napełnieniu. Szczegółowy wykaz modyfikacji dostępny jest tutaj
Informujemy, że w dniu 2 maja 2019r., autobusy będą kursowały wg rozkładu wakacyjnego (nie kursują autobusy oznaczone literą "s" - w szkołach przerwa świąteczna).
Bliższych informacji odnośnie odjazdów z poszczególnych przystanków udziela Dyspozytor MPK - tel. 86 216 03 35 - czynny całą dobę.
Informujemy, że w dniach od 18 kwietnia 2019r. do 23 kwietnia 2019r. włącznie, autobusy będą kursowały wg rozkładu wakacyjnego (nie kursują autobusy oznaczone literą "s" - w szkołach przerwa świąteczna). W dniu 22 kwietnia 2019r. autobusy będą kursowały wg rozkładu obowiązującego w niedzielę i święta.
Bliższych informacji odnośnie odjazdów z poszczególnych przystanków udziela Dyspozytor MPK - tel. 86 216 03 35 - czynny całą dobę.
W związku z przewidywanym zakończeniem prac budowlanych na ulicy Nowogrodzkiej, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Zakład Budżetowy w Łomży planuje przywrócenie w maju 2019 r. kursowania linii numer 10 na odcinku od ul. Browarnej do Grabówki.
Jednocześnie, w celu optymalizacji obsługi tej linii zostaną wprowadzone zmiany w godzinach odjazdów autobusów z Pętli Grabówka, w tym skrócenie trasy niektórych kursów do Pętli Targowica. Aby wprowadzone zmiany najlepiej uwzględniały zapotrzebowanie pasażerów zainteresowanych korzystaniem z komunikacji miejskiej na tym odcinku, zwracamy się z prośbą o przesyłanie wszelkich sugestii dotyczących oczekiwanych godzin kursowania
na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Główne obowiązki na stanowisku: bezpieczny przewóz pasażerów, zgłaszanie zauważonych w czasie jazdy usterek i uszkodzeń pojazdu, informowanie pracowników dyspozytorni o wystąpieniu utrudnień na trasie, obsługa pasażera, w tym: sprzedaż biletów, udzielanie informacji na temat obowiązujących ulg, regulaminów przewozu itp.