Główne obowiązki na stanowisku:projektowanie nowych linii autobusowych, prowadzenie pomiarów i napełnienia potoków pasażerskich, sporządzanie analiz z różnych dziedzin działalności techniczno-eksploatacyjnej, opracowanie rozkładów jazdy poszczególnych linii, przygotowywanie rozkładów jazdy i plansz informacyjnych umieszczanych na przystankach i w autobusach, kontrolowanie stanu technicznego słupków przystankowych, czytelności i aktualności rozkładów jazdy, prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów, planowanie obsług technicznych pojazdów, sporządzanie grafików pracy kierowców i zaplecza, udzielanie informacji na temat obowiązujących ulg, regulaminów przewozu itp.
„Daj nam wiarę, że to ma sens Że nie trzeba żałować przyjaciół Że gdziekolwiek są, dobrze im jest Bo są z nami choć w innej postaci I przekonaj, że tak ma być Że po głosach tych wciąż drży powietrze Że odeszli po to, by żyć I tym razem będą żyć wiecznie”
Szymon Mucha „Kolęda Dla Nieobecnych”
Wczoraj dowiedzieliśmy się o śmierci Kasi Kuklińskiej. To bardzo smutna wiadomość – bo i w Łomży, jak i w MPK znaliśmy ją niemal wszyscy. Jedni dlatego, że wraz z fundacją „Ja i Ty” zaliczała się do grona Przyjaciół komunikacji miejskiej - wspieraliśmy się w wielu działaniach, przy organizacji różnych imprez – zarówno u nas, jak też w fundacji.
Inni - ponieważ spotykali ją w trakcie pracy. Naszymi autobusami podróżowała często i czasem korzystała z pomocy kierowców przy wsiadaniu czy wysiadaniu z autobusu. Obserwowała ich bacznie i często chwaliła, czasami zgłaszała uwagi, ale nie zdarzyło się jednak, by o którymś powiedziała coś przykrego….
Ceniliśmy jej entuzjazm, podziwialiśmy zaangażowanie i mnóstwo pomysłów, które realizowała z ogromną przebojowością.
W ciągu ostatnich kilku lat dała się poznać, jako osobowość niezwykła, niepoddająca się przeciwnościom i pokazująca, że silny duch może zwyciężać ograniczenia fizyczne. Tym razem się nie udało…..
Mamy jednak nadzieję, że będzie spoglądać na Miasto gdzieś „z góry” i cieszyć się, że to, co zasiała w tak wielu ludziach przynosi owoce.
Przyjaciele z Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Łomży
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łomży sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Łomży sp. z o.o..
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. W związku z tym, jest ona w części niezgodna z przepisami ustawy z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Treści niedostępne
część dokumentów nie jest dostępna cyfrowo z uwagi na fakt, że zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Wyłączenia
brak
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia:
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-28
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon: 86 216 01 62 (wew. 30)
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łomży sp. z o.o.
Adres: ul. Spokojna 9, 18-400 Łomża
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dostępność architektoniczna budynku administracyjnego Miejskiego Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łomży sp. z o.o.:
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łomży sp. z o.o. adres: ul. Spokojna 9 kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. telefon: +86 216 01 62
Dojazd Do siedziby Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Łomży sp. z o. o. można dojechać autem lub autobusem - linią nr 3 (na przystanek Spokojna POPRZECZNA 02 zlokalizowany w odległości 70 metrów od budynku administracyjnego MPK, oraz linią nr 5 - na przystanek Spokojna MPK 03 zlokalizowany w odległości 80 metrów od budynku administracyjnego MPK). Z tyłu budynku znajdują się miejsca postojowe dla rowerów. Przed budynkiem zlokalizowany jest parking miejski (z 1 miejscem parkingowym dla osób niepełnosprawnych).
Otoczenie i wejścia do budynku Biuro zlokalizowane jest na I piętrze z prawej strony budynku od ul. Spokojnej. Wejście do biura po schodach, drzwi otwierane na zewnątrz. Brak windy. Dyspozytornia zlokalizowana jest na parterze z lewej strony budynku od ul. Spokojnej. Wejście na dyspozytornię - pojedynczy schodek, drzwi otwierane na zewnątrz. Do budynku i pomieszczeń ogólnodostępnych (hol, punkt obsługi interesantów) można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Toalety Jedna toaleta ogólnodostępna znajduje się na I piętrze budynku - wejście do biura. Druga toaleta ogólnodostępna znajduje się na parterze budynku - wejście na dyspozytornię. Brak toalet dla osób niepełnosprawnych.
Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością ruchową Brak udogodnień. Alternatywny punkt obsługi klientów w ograniczonym zakresie (tj. sprzedaż biletów okresowych, doładowanie portmonetki elektronicznej) mieści się w Urzędzie Miejskim w Łomży. Główne wejście od ul. Stary Rynek – przed automatycznymi, rozsuwanymi drzwiami na poziom parteru znajdują się schody. Dla osób poruszających się na wózku został zainstalowany dzwonek przywoławczy asystenta. Istnieje możliwość wejścia przy użyciu schodołazu i wsparcia obsługi klienta urzędu przez asystenta.
Udogodnienia dla osób niesłyszących i niedowidzących Brak możliwości obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym.
Udogodnienia dla osób starszych W budynku znajduje się poczekalnia z miejscami siedzącymi. Wzdłuż schodów prowadzących na I piętro znajdują się poręcze.