Strona MPK Łomża

Zawartość główna MPK Łomża

    mpk logoOd poniedziałku 25 maja br. MPK w Łomży sp z o.o. przywraca bezpośrednią obsługę mieszkańców. Zmiany wynikają z §12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz. 878) oraz art. 46 pkt. 20 w zw. z art. 68 ustawy z dnia 14 maja o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (Dz.U. poz. 875).

Przy obsłudze bezpośredniej interesantów obowiązują następujące rygory sanitarne:

  • dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi;
  • obowiązek zachowania odległości między poszczególnymi osobami 1,5 metra;
  • obowiązek zasłaniania twarzy;
  • obowiązek dezynfekcji rąk przed wejściem do biura MPK w Łomży.

Wobec nadal trwającego zagrożenia rozprzestrzeniania się koronawirusa, mając na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom i pracownikom MPK w Łomży zalecamy załatwianie spraw telefonicznie, internetowo lub z wykorzystaniem aplikacji mobilnych.

Bilety za przejazd - AKTUALNE FORMY ZAKUPU:

  • Bilety okresowe
    • Miesięczne bilety miejskie oraz zamiejskie - w kasie MPK w Łomży, ul. Spokojna 9 (papierowe lub elektroniczne) oraz w kasie Urzędu Miejskiego w Łomży, ul. St. Rynek 14 (elektroniczne).
    • Bilety miejskie 10-dniowe - w kasie MPK (elektroniczne) oraz w kasie Urzędu Miejskiego (elektroniczne)
    • Doraźnie z powodu zagrożenia SARS-CoV-2 miesięczne bilety miejskie oraz zamiejskie można zakupić poprzez dokonanie przelewu (zgodnego z cennikiem biletów) na konto MPK w Łomży sp. z o.o.:  Alior Bank SA 12 2490 0005 0000 4600 2245 8232  wpisując w tytule przelewu imię i nazwisko osoby mającej korzystać z tego biletu, numer linii oraz miesiąc, na który bilet jest wykupiony. Potwierdzenie przelewu należy wydrukować i posiadać przy sobie do okazania kontroli biletów. Uwaga: ta forma sprzedaży dotyczy  tylko biletów miesięcznych.
  • Bilety jednorazowe
    • Miejskie oraz zamiejskie przy wykorzystaniu tzw. elektronicznej portmonetki na Łomżyńskiej Karcie Miejskiej. Kartę taką można wyrobić w MPK i doładować odpowiednią kwotą (wielokrotność 15 zł) w kasach Urzędu Miejskiego lub MPK. Kwota doładowania jest do wykorzystania bez limitu czasowego. Uwaga: elektroniczna portmonetka jest dostępna na już posiadanej karcie wyrobionej do biletu miesięcznego.
    • bilety miejskie można zakupić w aplikacjach mobilnych GoPay i MPay
    • można zakupić w wybranych sklepach (lista sklepów).
  • Bilety wieloprzejazdowe
    • można zakupić w kasie MPK w Łomży oraz w wybranych sklepach (lista sklepów).

UWAGA: Aktualnie brak możliwości zakupu biletów u kierowcy – do odwołania

Rozkłady jazdy:

  • dostępne na stronie www.mpklomza.pl,
  • aktualne czasy odjazdów z poszczególnych przystanków w aplikacji mobilnej „Kiedy Przyjedzie” (dostępna również w komputerach stacjonarnych pod adresem: lomza.kiedyprzyjedzie.pl),
  • informacje telefoniczne udzielane przez Dyspozytora (tel. 86 216 03 34).